hunting_for_beauty

Instagram

сряда, 18 октомври 2017 г.

I ❤ AUTUMN TAG


Здравейте! 
Надявам се, че вече прочетохте интересните отговори на Веси от www.beautifullsin.com на този таг! Ако не сте, кликнете ТУК! Смятам, че не в един или друг ред бихте могли да намерите себе си в думите ѝ... 
За съжаление и аз като нея не съм голям фен на есента и може би ще проличи в писанията ми. Хич не ми се иска да натоварвам читателите си с меланхолия, но не всичко в живота е радост и забавление в крайна сметка....



1. Кое е нещото, което символизира началото на есента за теб? 

:)  Моментът, когато потърся есенни обувки ( и съответно никога нямам), защото със сандалките вече ми е много студенко...  

:/   Есента за мен е както старостта при хората. От буйната си младост при лятото листенцата постепенно повяхват и извървели "житейския си път" да падат на земята... Клоните на дърветата започват да се оголват и да ни наблюдават тъжно като самотници. Когато усетя, че невидима сила ме хваща за гърлото и незнайно защо ставам малко безутешна и меланхолична, то есента е дошла... 


2. Кое е любимото ти място през есента? 

:)   Работното място! :D Оказва се, че вече повече ми се стои в офиса, защото така или иначе почивките по морета и басейни клонят към мираж! Задълбочавам се повече в служебните задължения и мозъкът ми вече не витае към вълшебни, летни, феерични моменти. 

 Е, със сигурност и домашният уют ме привлича. А ако вали и сивотата е превзела всичко, до където ми се шири погледът, завита под плътно одеялце, гушнала милото ми детенце е най-топлото преживяване...


3. Есента е времето на свещите. Кой е любимият ти аромат свещ, който палиш вкъщи? 

Да, палих вече на няколко пъти свещички, но за мен пламъчетата е най-приятно да греят около зимните снежинки. Признавам си, че обичайните ароматни свещи повече дразнят сетивата ми, отколкото да ги възбуждат... 
Но, ако разполагам с някоя по-натурална марка не бих отказала ванилия, карамел, кокос, иланг-иланг, пореч, тонка, кафе, горски, червени плодове...



4. Коя е любимата ти есенна напитка? 

Кой заблуждавам? Виното, разбира се! ;) Е, през деня горещото кафе си е класика. Пия го дълго и чисто. Не обичам да развалям аромата и вкуса му с добавки.


5. Пухкави чорапи? 

Аз май залагам повече на пухкави пантофки /чехлички. 


6. Сезонът на тиквата е все пак. Коя е любимата ти тиквена храна/напитка? 

Обичам печена тиква, но рядко откривам такава, която да ми хареса. Признавам си, че не съм пробвала да си я готвя сама. Мързел! :/ Тиквеникът на мама е божествен (допълва го с грис и мнооооого ядки) , а един колега прави най-добрия десерт с тиква, но с добавка от маскарпоне и други блаженства за душата... Ммммм... Ще го подсетя да донесе в работата скоро!


7. Кое е нещото, което очакваш с най- голямо нетърпение през есента? 

Слънцето!!! Когато няма слънце изпадам в депресия... 

 Не знам как е устроен моят живот, но най-вече през есента си отиват близки и познати завинаги от мен. Тази година вече ми се случи!... Моля се това да е било краят и да няма повече тъжни вести. Затова ми се иска и есенните месеци бързичко да се извъртят и  заплахата да попремине.



8. Тагвам моето Ин или Ян, не съм сигурна коя кое е ;)  Pure Naturals 2013, също и близката ми по "био" убеждения Cozy Beauty Nook, както и винаги лъчезарната Paulina Natural, изящната Green For Beauty и всички останали, които все още се спотайват и не са го направили ;)

Интересни са ми и вашите нагласи относно есента. Само аз ли съм супер сдух? Коментарите са на ваше разположение! :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар